Moderné technológie navždy zmenili svet reklamy. Namiesto reklamných letáčikov pracne roznášaných po schránkach môžete reklamu presne cieliť na konkrétne publiká vďaka sociálnym sieťam. A že kvalitné reklamné video dokáže natočiť len ten, čo má výbavu v hodnote niekoľkých tisíc až desaťtisíc eur? Tak to už tiež dávno neplatí.
Zamerajte svoju reklamu na publikum, u ktorého má najväčšiu šancu uspieť
Sociálne siete sú fenoménom dnešnej doby. Takmer každý má na nejakej účet a drvivá väčšina z týchto ľudí s každodennou pravidelnosťou na sociálne siete zavíta a prezrie si množstvo príspevkov. To odkrýva obrovský potenciál pre reklamu.
Výhodou internetovej reklamy je to, že sa dá cieliť na určite typy používateľov, pre ktorých je daný produkt určený. To sa deje na základe zozbieraných dát o vašom publiku a ak sa s týmito dátami správne pracuje, efektivita internetovej reklamy je skutočne vysoká.
Máte dobrú myšlienku? Povedzte ju obrazom
Pokiaľ sa na sociálnych sieťach pohybujete už dlhšie, určite viete aký dôraz sa kladie na vizuálny obsah. Už len samotný Facebook sa za roky svojho fungovania zmenil. Fotografie, či iné obrázky sa zobrazujú väčšie a s príchodom takzvaných „príbehov“ sa s pridávaním fotiek, či krátkych videí priam roztrhlo vrece.
To, že (hlavne mladší) používatelia nechcú čítať siahodlhé statusy, ale viac ich zaujímajú fotografie a pútavá videoprodukcia, ukazuje aj popularita Instagramu práve medzi mladšími ročníkmi. Ten je totižto zameraný priamo na pridávanie vizuálneho obsahu.
Ak by však bežní ľudia nemali čím vytvárať použiteľné fotografie a videá, nemal by tento obsah taký úspech. V súčasnosti však aj lepším smartfónom dokážete natáčať videá vysokej kvality a zhotovovať zábery, z ktorých síce veľké plagáty nespravíte, ale na účel, ktorým je použitie na sociálnych sieťach, bohato postačujú.
Zdroj obrázka:
Autor: Jacob Lund / Shutterstock.com