Čo by ste mali jesť, aby ste boli zdravé

zdravé, zdravé jedlo,

Čo by ste mali jesť, aby ste boli zdravé a nemali problém s trávením? Máte pocit, že vám tráviace ústrojenstvo nepracuje dobre a máte problémy s vyprázdňovaním? Často vás bolieva brucho aj mimo „vašich“ dní? S najväčšou pravdepodobnosťou môže za to práve nepravidelné stravovanie a nevhodný výber či kombinácia potravín. 

Vyskúšajte dobrú raňajkovú zmes Hryzku

Priznajte si, aj vy ráno zabúdate raňajkovať a prvé jedlo jete až napoludnie? Žiaľ, nerobíte dobre. Raňajky sú totiž najdôležitejšie a dávajú nám potrebnú energiu na celý deň.

Skúste si dopriať mliečne biele jogurty s vlašskými orieškami, špaldovými vločkami, ovsenými vločkami a čerstvým ovocím. Tieto raňajky vás zasýtia a dajú vám potrebnú energiu.

Ak si však chcete prípravu raňajok uľahčiť a zároveň nechcete nič zanedbať, vyskúšajte aktivovanú raňajkovú zmes. Je vhodná aj pre celiatikov, a navyše je veľmi chutná. Dodá vám potrebné vitamíny, ktoré vaše telo potrebuje a ešte vás aj zasýti. Je vyrobená z bezlepkových obilnín, orechov, vlákniny, ovocia goji a rôznych chutných semienok. Má vysoký obsah antioxidantov, ktoré podporia váš imunitný systém a navyše je vhodná aj pre matky na materskej a deti od troch rokov.

Ak chcete byť zdravá, raňajkujte zdravo a hlavne vyskúšajte chutnú Hryzku. Zahryznite sa do Hryzky a už nikdy nebudete chcieť hryzkať nič iné!

Jedzte veľa čerstvej zeleniny a ovocia

Aj jedávate vegánsku stravu, váš jedálniček je bohatý na ovocie a zeleninu. Ak ale nie ste vegánkou a jete úplne všetko, každý deň by ste mali prijať minimálne jednu porciu zeleniny a ovocia.

Nosíte si na desiatu chutné jabĺčko? Je prospešné pre vaše trávenie. Odporúčame vám jedávať aj banány. Tie pomáhajú k lepšiemu tráveniu – regulujú elektrolyty a z tela vyplavujú toxíny. Okrem banánov a jabĺk sa nevyhýbajte čiernym ríbezliam, listovej zelenine a kyslej kapuste.

Žiadne časté návštevy toalety

Ak chcete byť zdravé a nechcete mať problémy s tráviacim ústrojenstvom, raňajkujte, vyhýbajte sa mastným jedlám, alkoholu a biele pečivo nahraďte tmavým, poprípade vyrobeným z kvásku. Ak budete jesť pravidelne a zdravo, nebudete tak často chodievať na WC.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.