Peťa Palevičová: Ako vyzerá deň advokátky zo Súdnej siene

Obrázok s odkazom na Conepovies hra s otázkami pre hlbšie rozhovory www.conepovies.sk

Slovenská herečka, speváčka a modelka nám dovolila nazrieť do svojho súkromia. Prezradila nám totiž ako vyzerá jeden z jej obyčajných dní. Peťa Palevičová má na konte už množstvo hereckých a kaskadérskych úloh, známa je predovšetkým ako nekompromisná advokátka zo Súdnej siene. Aký darček dostala od režiséra Braňa Mišíka na Vianoce?

6:15 – 6:30 Budíček s Earth, Wind & Fire

Môj deň začína budíkom s Earth, Wind  & Fire a prvé tóny skladby sa rozozvučia v závislosti od toho, kedy musím byť na pľaci či v maskérni. Väčšinou je to okolo 6:15 až 6:30, ale niekedy aj skôr, okolo 5:00 až 5:30, keď natáčam exteriéry. Umyjem sa, naraňajkujem, lebo bez nakŕmenia môjho bruška nie som schopná odísť z domu, oblečiem a vyrazím do „telky“.

7:00 Premena na prísnu advokátku

Tu ma namaskujú, učešú, urobia zo mňa advokátku. Ak natáčam jednu kauzu, som v televízii JOJ cca do 11:30.

sudna-(1)

11:30 „Pešibusom“ z práce

Potom sa ponáhľam domov, samozrejme pešo, lebo si vždy veľmi rada prevetrám a prečistím hlavu po natáčaní. Už v duchu sa teším na obed, ktorý ma čaká doma. Dávam prednosť domácej strave, pretože reštauračnú neuznávam a neverím jej.

13:00 Prírodný relax na bicykli

Po obede nasleduje krátka siesta, a keďže mi ešte ostáva pár hodín do dabingu, vytiahnem bicykel a idem na Železnú studienku. Vyveziem sa do lesa, takých 10 km, nájdem pekné útulne miestečko, ľahnem, relaxujem a oddychujem. Len tak pozerám na oblohu a stromy, alebo čítam knihu. Som tam zhruba hodinu, podľa toho, koľko mám času.

15:00 Posilňovanie a sprcha

Potom idem naspäť domov, kde pokračujem v tréningu posilňovacích cvičení. Po veľmi príjemnej únave nasleduje ešte príjemnejšia vyčerpanosť, ktorú však hneď zmyjem v sprche a utekám do dabingu (dabujem moju obľúbenú kráľovnú Clarion z rozprávky Víla Cililing).

16:30 Venčenie chlpáča Huga

Nasleduje zastávka v obchode, kde kúpim nejaké maličkosti, aby som doplnila chladničku a zbehnem k rodičom vyvenčiť psa Huga. Doma si dám olovrant: moju obľúbenú misku s jogurtom alebo tvaroh. Rozospievam sa, lebo večer ma čaká vystúpenie na módnej prehliadke mojej kamarátky návrhárky Darinky, kde aj predvádzam.

18.30 – 19:00 Príprava na módnu prehliadku

Tu ma nalíčia a učešú, aby som ladila s modelom, takže stihnem pred odchodom aj ľahkú večeru.

20:00 Štart módnej šou

Módna prehliadka začína o 20:00 mojím spevom. Spievam aj v strede prehliadky, medzitým sa  modelky prezliekajú. Túto prácu mam veľmi rada.  Spev je zmyslom môjho života a výstup na móle je pre mňa nesmierne vzrušujúci. Každý model a šaty totiž vo mne evokujú nejakú rolu alebo scénu z filmu, divadla či zo života. A s tou emóciou aj predvádzam daný model.Takýto deň je pre mňa dosť náročný. Skoro vstávam a trvá dlho do noci, pretože po návrate domov si ešte musím zopakovať texty na zajtrajšie natáčanie.

Ako si predstavuješ ideálny deň?

Keď svieti slniečko, som s človekom ktorého ľúbim, s ktorým  mi je dobre a vtedy je úplne jedno, kde som. Samozrejme, na nejakom ľudoprázdnejšom mieste. Kde si môžeme v súkromí vychutnávať deň, krásu okolia, všetky pocity, našu prítomnosť…

Najlepší deň v živote:

Tých dní bolo niekoľko:

Napríklad, keď som bola s neterou a bratom v Macoche, kde sme navštívili mnohé jaskyne, plavili sa na loďke jej útrobami a splavovali Baťov kanál.

Náš deň v Prahe s neterou, keď sme sa spolu bláznili (shoppingovali sme, fotili sa…).

Všetky výlety s mojou kamarátkou a kolegyňou z JOJ Maťkou Molčanovou z Rožňavy, naše rodinné výlety po Banskej Štiavnici a okolia.

Keď ma „prepadla“ kamarátka Soňa s ďalšími štyrmi babami a išli sme na celodenný výlet do Ledníc.

Keď som dostala od kamaráta, režiséra Braňa Mišíka, krásny darček pod vianočný stromček. Bola to rola v rozprávke Orest z rodu čarodejníkov.

Keď som s kamarátom jazdila na motorke alebo lietala lietadlom nad krajinou.

Keď cítim motýliky v brušku. Kým by som vypísala všetky, boli by sme tu veľmi dlho, lebo tých mojich prenádherných a naj dní bolo niekoľko.

Palevicova_lietanieNajhorší deň v živote:

Keď prší a som sama a nechcem byť sama.

Keď motýliky v brušku skončia.

Keď sa neozve niekto, kto má.

Keď máte pocit, že sa váš sen rozplynul.

Keď máte „deň blbec“, nič sa vám nedarí a všetko vám padá z rúk.

Keď vás sklame veľmi blízky človek.

Foto: archív Petry Pálevičovej

Obrázok s odkazom na Conepovies Komunikačná kartová hra
Ďalší článokDeň redaktorky hlavných správ: Jarka Hlaváčová natáča aj o 2:30 ráno
Mojou vášňou je písanie. Začalo to textami piesní, pokračovalo písaním pre médiá ako Topky.sk, Magazín Plus 1 Deň, Magazín EXclusive a prácou v oblasti marketingu a Public Relations. Okrem Magazínu Deň ženy sa venujem aj svojej PR agentúre Lenita Public Relations a tiež skladaniu piesní a spevu v hudobnom projekte Freya.