Aj keď podstatná časť marketingových aktivít firiem sa v súčasnosti odohráva online, svoje opodstatnenie majú stále aj reklamné predmety. Pod jednou podmienkou: budú vhodne zvolené a pokiaľ možno aj originálne.
Využiteľnosť je dôležitá
Pre originalitu však nie vždy musíte vymýšľať nejaký druh reklamného predmetu takpovediac „od základov“. Môžete investovať napríklad aj do rýchlej výroby tričiek a byť originálny. Stačí napríklad ak nepôjde o obyčajné bavlnené tričká, ale o tričká z funkčných materiálov vhodné na šport a rôzne outdoorové aktivity. Takéto tričká sú ideálnou voľbou hlavne pre tie firmy, pre ktoré sú cieľovou skupinou aktívne žijúci ľudia.
Už zrejme tušíte, že správny výber reklamných predmetov spočíva v ich využiteľnosti. Reklamný predmet, ktorý skončí niekde v zásuvke, či v skrinke, je v podstate zbytočný. Ideálne sú naopak také reklamné predmety, ktoré budú ľudia využívať a držať ich tak „na očiach“ nielen sebe, ale aj ostatným vašim potenciálnym zákazníkom.
Aj potlač má veľký vplyv
Typickým príkladom praktického reklamného predmetu sú kvalitné látkové tašky. Oproti „igelitkám“ majú totiž násobne vyššiu životnosť a tak môžu byť využívané naozaj dlhodobo. Reklamnou potlačou tašiek tak môžete zase zaujať potenciálnych zákazníkov, ktorí dbajú o životné prostredie.
Dôležitá je však aj samotná potlač. Tá musí byť na jednej strane viditeľná a logo, či názov firmy musia byť ľahko rozpoznateľné. Zároveň by však mala byť nápaditá, aby reklamný predmet dokázal hneď zaujať. Pozor však na príliš výrazné potlače, môžu mať skôr opačný účinok. Správnou cestou je tak skôr moderný minimalizmus.
Zdroj obrázka:
Autor: Kzenon / Stock.adobe.com