Fitká nerobia zo žien chlapov. Naopak, je to cesta k ženskosti a kráse

fitka

Aj napriek tomu, že v posledných rokoch sa v posilňovniach objavuje viac žien ako v minulosti, stále sa medzi zástupkyňami nežnejšieho pohlavia nájde dosť takých, ktoré si myslia, že jedna návšteva fitka ich premení na chlapov. A pritom pravidelný tréning v posilňovni je veľmi prospešný aj pre ženy.

Za kým sa muži skôr otočia? Za ženou na hranici anorexie alebo za zdravou športovkyňou?

Poďme postupne. Nie dámy, ľudské telo nefunguje tak, že si na hodinku zacvičíte s činkami a na druhý deň si budete musieť na všetkých tričkách odstrihnúť rukávy, lebo sa vám do nich nezmestia vaše svalnaté ruky. Cvičenie v posilňovni vám zo ženskosti nič neuberie, to by ste si musela pri budovaní svalov pomáhať rôznymi pochybnými metódami.

Práve naopak, pevná a vyformovaná postava vyzerá oveľa príťažlivejšie (a aj zdravšie) ako anorektické postavy typu kosť a koža. Ak ste napríklad niekedy na nejakej športujúcej žene obdivovala na pohľad pevný a guľatý zadok a zatúžila ste po tom, aby aj ten váš tak vyzeral, vedzte, že to rozhodne nebol tuk, ale svaly.

Ak teda chcete do svojho týždenného programu zaradiť aj pravidelné cvičenie, rozhodne sa nemusíte brániť závažiam. A ani športovej výžive, napríklad kvalitnému kreatínu. Športová výživa taktiež nefunguje spôsobom, že rozpustíte nejaký prášok vo vode a po jeho vypití budete na vlastné oči vidieť, ako vám rastú svaly.

Že vraj závažia a proteíny sú len pre tých, čo chcú mať veľké svaly? A čo vaša pleť a vlasy?

A keď už sme pri športovej výžive, vedela ste, že dopĺňanie proteínu nie je dobré len pre zachovávanie svalovej hmoty, jej rast a celkovú regeneráciu, ale aj pre vašu krásu? Nedostatok proteínu v tele sa totižto môže prejaviť aj nepríjemnými problémami s kvalitou vašich vlasov a pleti. Mimochodom, k zdravej a peknej pleti pomáha práve aj cvičenie.

Dopĺňanie proteínu je tak vhodné nielen pre mužov, ale aj pre ženy. Treba si však vedieť správne vybrať. Tie najlepšie proteíny spoznáte tak, že si porovnáte zloženie jednotlivých produktov. Ideálne sú tie, ktoré majú minimálny obsah tukov a sacharidov.

Zdroj obrázka: Autor: Sofia Zhuravetc / Shutterstock.com

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.