Ak rozbiehate vlastné podnikanie, jednou z vašich priorít by mala byť vlastná web stránka. Áno, môžete mať aj firemné profily na sociálnych sieťach, ale tie zďaleka nepôsobia tak profesionálne ako vlastný web. A to nehovoríme o funkcionalite.
Stanovte si cieľ
Na začiatku vytvorenia web stránky je potreba stanoviť si cieľ webu. Môže to byť predaj produktov, ponúkanie služieb, budovanie osobnej značky a pod. Ak si to jasne zadefinujete, budú sa vám ľahšie robiť rozhodnutia týkajúce sa štruktúry webu, jeho dizajnu a tiež obsahu.
Dizajn a štruktúra
Firemný web by mal byť prehľadný a reprezentatívny. Ideálny je minimalistický dizajn, konzistentné farby a kvalitné fotografie. Samozrejmosťou je prehľadná štruktúra, aby vaši zákazníci našli všetky potrebné informácie rýchlo a bez zbytočného „blúdenia“ webom.
Obsah
Texty na webe by mali byť prispôsobené vašej cieľovej skupine. Zároveň by mal web budovať dôveru medzi vami a potenciálnymi zákazníkmi a tak by na ňom nemali chýbať jasné opisy, referencie a kľudne aj niečo zo zákulisia firmy.
Viditeľnosť v online priestore
Aby vám vaša web stránka prinášala nových zákazníkov, musí ju byť v online priestore „vidieť. Web tak musí byť optimalizovaný pre vyhľadávače, mať vhodné nadpisy, vhodne zvolené kľúčové slová a taktiež sa musí rýchlo načítavať.
Chcete web ľahko a rýchlo?
Na záver máme jeden tip pre prípad, že nepotrebujete komplexnú web stránku na mieru a vystačíte si aj s jednoduchším riešením. Takým je obľúbený WordPress web. Ide o najpopulárnejšiu platformu opensource riešení pre firemné weby a eshopy. WordPress sa jednoducho ovláda, má dobrú technickú podporu a pokiaľ vám jeho funkcionalita postačuje, ponúka aj výborný pomer cena/kvalita.
Zdroj obrázka: Autor: hellopik / freepik.com






























