Ktorá z nás by netúžila po krásne vypnutej tvári aj po 40-tke? Cviky na našom tele praktikujeme tiež, tak prečo by sme mali vynechať tvár? Určite si to zaslúži! Vyskúšajte špeciálnu metódu, ktorá zahŕňa 7 masážnych ťahov a štyri gymnastické cviky. Vyberte si tie, ktoré sú určené pre vás.

Naše správanie zohráva pri vytváraní vrások dôležitú úlohu. Pozrite sa na štyri, naozaj zlé zvyky, ktoré by ste mali vyhnať zo svojej krásnej tváre. Radšej do nej zahrňte tieto cviky…

Pokiaľ máte stále smutný výraz alebo ste otrávená, potom takmer nikdy neuvoľňujete svoje ústa. Okolo pier sa začínajú vytvárať vrásky a ústa akoby strácali tvar. Keď hovoríte, sťahujete svaly na čele a vrásky z neho málokedy zmiznú. Výsledkom sú zvesené kútiky a obočie. Pre vás sa hodia cviky č. 3, 4, 8 a 9.

Pre neustále vystresovaný alebo úzkostlivý výraz sú typické zamračené rysy, tenké vyblednuté pery. Máte tendenciu skláňať bradu dole. Oslabuje sa tým predná časť krku a tá má potom viac vrások. Koža sa postupne uvoľňuje (a ukladá sa tu tuk). Pre vás sú určené hlavne cviky č. 6 a 11.

Cviky na tvár

Tieto cviky sa môžu stať súčasťou vášho ranného rituálu, ale môžete ich tiež praktikovať kdekoľvek a kedykoľvek počas celého dňa.

3 základné skupiny cvikov od doktorky PAYOT

STREČING: Uvoľnenie príliš stuhnutých svalov.

POSILŇOVANIE: Spevnenie uvoľnených a oslabených svalov, cviky na posilnenie.

DOBRÝ POCIT: Smejte sa na svet, dívajte sa na okolie pozitívne.

11 CVIKOV:

STREČINK – Uvoľnenie príliš stuhnutých svalov

  • KAŽDÝ OPAKUJEME DVAKRÁT
  1. Klaun: NA REDUKCIU VÝSKYTU VRÁSOK A JEMNÝCH LINEK OKOLO PIER. Široko otvorte ústa a vytvorte prehnane veľký obdĺžnik. Strečing kruhových svalov okolo úst.
  2. Prekvapenie: NA REDUKCIU VÝSKYTU VRÁSOK, VEJÁRIKOV OKOLO OČÍ A VAČKOV POD OČAMI. Široko otvorte oči (bez toho aby ste vraštili čelo).

Strečing kruhových očných svalov.

  1. Zdriemnutie: NA VYHLADENIE VRÁSOK NA ČELE. Prižmúrte viečka a dívajte sa smerom na dol (ale neskláňajte krk). Strečing svalov na čele.
  2. Mačacia labka: NA VYHLADENIE A VYPLNENIE VRÁSOK NA ČELE. Oboma rukami súčasne na každej strane kĺžte bruškami prstov od stredu čela smerom ku spánkom. Relaxácia svalov na čele
  3. Motýle: NA VYHLADENIE ZAMRAČENÝCH LINEK A VEJÁRIKOV OKOLO OČÍ. Pevne uchopte obočie palcom a ukazovákom a tiahnite po jeho dĺžke. Dokončite palcom k napnutým vejárikom. Strečing svalov obočia a kruhového očného svalu.

POSILŇOVANIE – Na posilnenie ochabnutých svalov

KAŽDÝ OPAKUJEME DVAKRÁT

  1. Had: NA POKLESNUTÚ ČELUSŤ. Uvoľnite čeľusť a zatlačte špičkou jazyka za predné horné zuby. Uvoľnenie žuvacích svalov.
  2. Sova: NA NAPNUTIE OČNÝCH KONTÚR, PROTI OPUCHOM A TMAVÝM KRUHOM. Priložte prsty na nadočnicové oblúky a horný okraj lícnych kostí, majte oči dokorán otvorené, zavrite ich a potom široko otvorte. Posilňovanie očných svalov.
  3. Korytnačka: NA ZDVIHNUTIE POKLESNUTÝCH KÚTIKOV ÚST. Ohnite pery dovnútra a stiahnite kútiky tlakom spodnej čeľuste, aby ste zaťali tkanivo na brade.
  4. Ryba: NA VYPLNENIE PIER A SPEVNENIE JEJ KONTÚR. Vytvorte ústami zvislý ovál a ich tak široko ako je to možné pri zachovaní jeho tvaru. Posilňovanie priečne pruhového svalu úst orbicularis oris.
  5. Úsmev: ZDVIHNUTIE LÍCNYCH KOSTÍ. Predveďte 3 typy úsmevu a certe zuby viac a viac.
  6. Široký úsmev: TONIZÁCIA KRKU. Vyslovte prehnane “smiiiiiile”, s výdychom dvíhajte kútiky úst a uvoľnite sa. Posilňovanie krčných svalov.

 

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.