Čo robiť, aby ste počas zimy nezleniveli?

Zima je ročné obdobie, kedy najviac priberieme. Môžu za to vianočné sviatky, kedy sa napchávame vianočnými koláčmi, kapustnicou a vianočným zemiakovým šalátom. Nemôžeme sa čudovať, že potom po novom roku vážime viac ako v polovici decembra.

Aby sme ale počas zimy nezleniveli a nepriberali, vyskúšajte tieto skvelé triky. Uvidíte, že ručička váhy vám nebude stúpať.

Predplaťte si permanentku do fitka

Príde vám to zbytočné? My si myslíme, že nie! Počas zimy, kedy sú dni extrémne krátke, trávime veľa času polihovaním na gauči.

Ak máte blízko bydliska fitness centrum, predplaťte si permanentku práve tam. Vyhnete sa problémom pri parkovaní a budete to mať blízko aj peši. Ak ale nemáte blízko vášho bydliska žiadne fitko, permanentku si predplaťte v inom, ktoré sa nachádza v meste. Dôležité je, aby ste si aspoň dva-tri krát do týždňa išli zacvičiť si.

Nezabudnite na strečing

Odporúčame vám pred tréningom absolvovať ľahký strečing. Pomôže vám rozhýbať svalstvo a pripraviť ho na tréning. Do fitka si zoberte so sebou fľašu čistej vody (odporúčame aj iontové nápoje). Vyskúšať môžete aj hypotonický nápoj HypoFIT, ktorý slúži na rehydratáciu organizmu a môžete ho popíjať počas športových výkonov. Poskytuje rýchlo dostupný zdroj energie. Obsahuje tieto účinné látky: vitamín E, selén a extrakt zo zeleného čaju.

Podniknite prechádzky v prírode

Zlenivieť nezleniviete, ak sa prekonáte a podniknete s partnerom a deťmi prechádzky v prírode. Nielenže posilníte svoje svalstvo a váha vám nebude stúpať, posilníte si aj imunitný systém a vyhnete sa tak prechladnutiu a chrípke.

Po dobrej prechádzke si doprajte chutný teplý bylinkový čaj so sušených byliniek, s medíkom a po kvalitnom „športovom“ výkone si zaslúžite aj zdravý nápoj AcidoFIT, ktorý prispieva k normálnej funkcii svalov a dopĺňa všetky potrebné vitamíny, ktoré potrebujete po náročnom športovom výkone. Navyše vám pomôže aj pri detoxikácii tela a podporí obranyschopnosť organizmu.

Vyskúšajte power jogu a pole dance

Ak nemáte kondíciu a chcete si ju zlepšiť už teraz pred sviatkami, prihláste sa na power jogu, poprípade vyskúšajte pole dance. Tieto dve športové aktivity vám pomôžu nabrať stratenú kondíciu a vyšportovať si telo. Ak sa týmto činnostiam budete venovať pravidelne, nemusíte sa báť, že by ste priberali. Jediné, čo budete naberať, bude svalová hmota.

Dámy, máte doma obľúbené dámske mikiny, džínsy a tričká, do ktorých sa už nezmestíte? Športujte!

Ak nechcete na jar chudnúť nabraté kilogramy, držte sa týchto rád a pochváľte sa sexy postavou aj po vianočných sviatkoch.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.