Čo robiť, aby ste sa v práci necítili unavene

práca

Práca každého z nás vyčerpáva, o tom niet pochýb. Keď však chceme podávať dobré výkony, musíme sa prekonávať a častokrát ideme až na pokraj svojich síl. Dámy, ak nechcete byť v tridsiatke úplne vyčerpané, odporúčame vám riadiť sa týmito nasledujúcimi radami. Už mnohým ženám pomohli zvládnuť náročné pracovné dni bez ujmy.

Je úplne jedno, či ste boli prijatí na pozíciu predavača, alebo pracujete v zdravotníctve, tieto rady vám pomôžu opäť prinavrátiť dávno stratenú energiu.

Každé ráno rozcvička

Príde vám to zvláštne? Nemáte čas a ste vôbec rady, že sa dokážete nalíčiť, obliecť a naraňajkovať a nie to ešte cvičiť? Robíte chybu! Práve ranná rozcvička zabráni tomu, aby ste sa po hodine pracovania mali chuť „nadopovať“ litrami kávy. Skúšajte drepy, plank, poprípade si ponaťahujte ruky a rozcvičte krčnú chrbticu. Uvidíte, že sa budete cítiť omnoho lepšie, ako predtým. V žiadnom prípade ale necvičte v dráždivom erotickom spodnom prádle. Mohol by vás uvidieť váš partner a pravdepodobne by ste nestihli prísť na čas do práce.

Žiadne mobily ani televízory

Nikdy si ráno po prebudení a k raňajkám nepúšťajte televízor a nezapínajte si internet na mobile. Ani sa vám to možno nebude zdať, ale tieto dva “časopožierače” vám dokážu zhltnúť naozaj veľa času, ktorý by ste mohli využiť úplne inak. Radšej si pár voľných minút vyhraďte na prípravu komplikovanejšieho jedla na raňajky.

Internetu a sociálnym sieťam sa pravdepodobne nebudete chcieť vyhnúť. Keď sa však dá, obmedzte ich používanie na minimum. Ak ale pracujete ako obchodný zástupca významnej firmy, budete stále na nohách a existenciu bez mobilného telefónu si nebudete vedieť predstaviť.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.