9 jedál, ktorých môžete zjesť tony a nepriberiete z nich ani gram

jedál

Čím sú ženy staršie a zrelšie, tým viac dbajú na svoju váhu a nie je im už jedno, čo si naložia na tanier. Povedzme si však pravdu, je to otrava sledovať neustále počet kilojoulov v každom z jedál. Ak to nebaví už ani vás, pozrite sa na nasledujúci zoznam potravín, ktoré môžete jesť do aleluja a takmer vôbec nepriberiete.

  1. Vajíčka

Raňajky, obed i večera. Spokojne ich konzumujte, kedy sa vám zažiada bez strachu, že priberiete. Samozrejme, varené sú lepšie než smažené.

  1. Uhorka

Či už aktívne chudnete, alebo nie, uhorka jednoznačne nesmie vo vašom jedálničku chýbať. Vďaka nej totižto kilá pôjdu dole ako po masle.

  1. Šalát

Je výborným zdrojom kyseliny listovej a môžete ho jesť koľko sa vám len uráči, nakoľko jeden list má iba 3 kcal!

  1. Melón

Viete, koľko má jeden plátok tejto dobroty? Iba 60-70 kcal. Pokojne ho jedzte aj každý deň, skvele zasýti a pomôže odbúrať vodu z tela.

  1. Zeler

Tak isto ako melón, pomáha odbúrať vodu z tela a zároveň ho detoxikuje. To vďaka tomu, že zelerové korene obsahujú až 95 percent vody.

  1. Ananás

Toto sladké ovocie je najlepším priateľom všetkých dietujúcich ľudí. Jeden väčší kúsok ananásu má približne 28 kcal.

  1. Kapusta/brokolica/karfiol

Akákoľvek zelenina bude vaším spojencom na ceste za štíhlym telom. Porcia nakrájanej kapusty má cca 7 kcal, to však neznamená, že musíte jesť len kapustu, všetky tri druhy zeleniny sú prospešné a bohaté na jód.

  1. Bobule: jahody, brusnice, ríbezle

Jahody sú výživné, udržiavajú v kondícii trávenie a tiež kardiovaskulárny systém. Vďaka ríbezliam a brusniciam sa zbavíte nadbytočnej vody v tele.

  1. Pomaranč/grapefruit/mandarínky

Pri chudnutí sa neodporúča konzumovať nadmerné množstvo ovocia, no tieto citrusy sú výnimkou. Sú bohaté na vitamín C a vlákninu, zasýtia, pomôžu pri trávení a zlepšia pleť.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.