Prečo sa oplatí cvičiť brušné svaly? Akých chýb sa pri ňom dopúšťame?

cvičiť brušné svaly

Prahnete po vyrysovanom pekáči buchiet? Vedeli ste, že na bruchu sa nachádza až 29 svalov? Ide o hlboké a vonkajšie svaly, ktoré sú umiestnené okolo chrbtice, panvy a brušnej steny a sú na našom tele zo všetkých najpodstatnejšie. Prečo je dôležité cvičiť brušné svaly sa dočítate v našom článku.

Chyby pri cvičení brucha

Ľudia sa pri cvičení brušných svalov zvyknú dopúšťať rôznych chýb. Jednou z nich je aj prehýbanie chrbta. Mali by ste si strážiť driekovú chrbticu, ktorá sa nemôže prehýbať ani trochu bolieť. To je znak toho, že brušné svaly ešte nie sú zatiaľ tak silné. Ďalšou z chýb je nesprávne prevedenie cvikov. Akokoľvek sa budete snažiť o vyformovanie bruška, no cviky budete robiť nesprávne, nikdy nebudete mať pevný stred tela.

Môžete napáchať viac škody ako úžitku tým, že si privodíte chronické bolesti chrbta či svalové disbalancie. Pozor si tiež dávajte, keď cvičíte sklápačky a priťahujete si ramená k ušiam, či bradu k hrudníku. Práve vtedy poriadne preťažuje chrbticu krku a šiju. Ak túžite po vypracovanom a plochom bruchu je potrebné cvičiť celú skupinu priamych a priečnych svalov.

Prečo cvičiť brušné svaly?

Zamýšľali ste sa niekedy na tým, prečo je dobré cvičiť na brucho, okrem toho, že si ho krásne vyformujete? Takzvané kocky na bruchu alebo „tehličky“ stabilizujú panvu pri behu či chôdzi a vďaka nim ohýbame chrbticu. Oporou pri predklonoch a záklonoch nám robia priečne brušné svaly a tie majú tiež na starosti stláčanie tráviaceho systému.

Vonkajšie a vnútorné šikmé brušné svaly sa zapájajú pri otáčaní trupu a ohýbaní chrbtice. Aj vaše športové výkony budete lepšie zvládať vďaka silnejšiemu stredu tela. Vedeli ste, že spodná časť brušných svalov je väčšinou slabšia, preto je dobré, zamerať sa práve na túto kritickú zónu?

30-tisíc brušákov za 30 minút

Je to vôbec možné? Áno! Vďaka prístroju na báze elektromagnetu – KamaSlim, ktorý nájdete v Klinike estetickej medicíny Kamala. Je založený na vysoko intenzívnej elektromgnetickej energii, ktorá preniká cez pokožku do svalových vrstiev. Zvýšeným metabolizmom vo svale dochádza k čerpaniu energie svalových buniek z tukov a tým aj k odbúravaniu tuku. V jednej chvíli sa postará o posilňovanie svalstva a rozbíjanie tukov. Vďaka kontrakciám, ktoré sa dajú, samozrejme, nastaviť podľa vášho komfortu.

Už prvé sedenie zaručuje 30 000 sklápačiek počas 30-tich minút. Po prvej skúsenosti vidieť, respektíve cítiť, badateľný výsledok, no po štyroch týždňoch sa už budete cítiť oveľa sebavedomejšie. Pre najlepší efekt sa odporúča túto procedúru opakovať 6 až 8 krát každé 2 až 3 dni. Štúdie potvrdili nárast svalstva o 19 percent a úbytok tuku o 16 percent.

Tento prístroj sa dá však použiť aj na iné časti tela ako zadok, predné či zadné stehná, lýtka, bicepsy a tricepsy.

Nezabúdajte však na to, že tréning s KamaSlim je výborným doplnkovým pomocníkom pri vyváženej strave. Nepomôže vám keď sa budete napchávať nezdravým jedlom a nepohnete ani prstom.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.