Masáž pre unavené oči v 4 krokoch

Pracujete s počítačom alebo denne zaťažujete svoje oči? Vyskúšajte túto jednoduchú, rýchlu a účinnú masáž očí zahrnúť do svojich pravidelných rituálov. Ako na to?

Aj vám sa stáva, že sa cítite unavení a štípu vás oči pri dlhej práci za obrazovkou? Prinášame vám pár rád, ako si bezpečne pomasírovať oči bez poškodenia sietnice a praskania cievok. Túto masáž si doprajte raz za hodinu, ak pracujete v opticky náročnom a monotónnom prostredí.

Postupujte podľa týchto krokov: 

1. Najprv si poriadne rozohrejte dlane tým, že ich budete o seba silno trieť. 

2. Oprite si ruky pred seba o stôl o lakte a dlane otočené k tvári. Ako by ste si chceli chytiť hlavu do dlaní. 

3. Zatvorte oči a hlavu jemne položte do dlaní tak, že spodná hrana dlane zapadne do očnej jamky a všetky prsty smerujú hore nad čelo.

4. Zhlboka sa nadýchnite, potom hlboko vydýchnite. Pri každom výdychu sa uvoľnite a nechajte spodnú hranu dlaní hlbšie tlačiť do očí. Pri nádychu ľahko dvíhajte hlavu z dlaní tak, že sa tlak na oči zmenší, ale ostanú v kontakte s dlaňami. Opakujte 10 nádychov a výdychov.

Môže sa stať, že chvíľu po masáži budete mať rozostrené videnie, no neskôr sa vráti do normálu.

 

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.